Рус Бел Eng 中文

Вынікі «гарачай лініі» па вывучэнні меркавання насельніцтва аб якасці аказання паслуг установамі культуры і бібліятэкамі ў Магілёўскай вобласці

Магілёўскім аблвыканкамам 30 ліпеня 2019 года было праведзена вывучэнне меркавання насельніцтва па пытанні задаволенасці якасцю аказання паслуг установамі культуры і бібліятэчнай сеткі, а менавіта: дзейнасць устаноў культуры (правядзенне канцэртаў, масавых мерапрыемстваў і інш.) і праца бібліятэчнай сеткі, у тым ліку нестацыянарнай (бібліябусы), шляхам правядзення тэматычнай «гарачай лініі», падчас якой жыхары Магілёўскай вобласці мелі магчымасць паведаміць аб фактах няякаснага аказання паслуг, а таксама выказаць прапановы па ўдасканаленні работы ў названай сферы.

Падчас правядзення «гарачай лініі» ў аблвыканкам паступіла 16 званкоў па вышэйназванай тэматыцы ад жыхароў Магілёўскай вобласці. Найбольш актыўнымі ў правядзенні апытання былі жыхары Шклова і Шклоўскага раёна – 12 званкоў, па адным званку паступіла ад жыхароў Касцюковіч і Краснаполля, а таксама Быхаўскага і Крычаўскага раёнаў. З 16 зваротаў, якія паступілі на «гарачую лінію», 14 грамадзян выказвалі падзяку і былі задаволены працай устаноў культуры і бібліятэчнай сеткі, у тым ліку бібліябусаў.

Разам з тым, у працэсе правядзення вывучэння меркавання насельніцтва грамадзянамі быў выказаны шэраг прапаноў па паляпшэнні якасці работы ўстаноў культуры і сеткі бібліятэк:

жыхар Касцюковіч прапануе павялічыць колькасць мерапрыемстваў, накіраваных на прапаганду здаровага ладу жыцця і ўмацаванне сямейных каштоўнасцей;

жыхар пасёлка Гадылёва Быхаўскага раёна просіць павялічыць асартымент перыядычных выданняў і разнастаіць вольны час насельніцтва, арганізаваўшы гурткі (курсы) па інтарэсах, у тым ліку па навучанні працы на камп’ютары;

жыхар Краснаполля прапануе прыцягваць адміністрацыйныя рэсурсы для павелічэння наведвальнікаў культурна-масавых мерапрыемстваў.

Названыя звароты сфарміраваны ў асобны пералік і па даручэнні кіраўніцтва аблвыканкама накіраваны на разгляд па кампетэнцыі.

Праца па вывучэнні меркавання насельніцтва па якасці паслуг у розных сферах будзе працягваццааблвыканкамам, сачыце за навінамі ў рубрыцы «Вывучаем меркаванне насельніцтва».