У Беларусі ўстаноўлена адзіная колькасць дакументаў і звестак, якія самастойна запытваюць мясцовыя выканкамы ва ўсіх рэгіёнах краіны пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур па заявах грамадзян. Гэта прадугледжана пастановай Савета Міністраў № 541 ад 18 верасня 2020 года, як паведамілі ў Міністэрстве юстыцыі.
Пастановай вызначаны дакументы і звесткі, запытаныя ў кампетэнтных органаў і арганізацый, а таксама назвы адміністрацыйных працэдур, пры ажыццяўленні якіх гэтыя дакументы запытваюцца.
Як растлумачылі ў Мінюсце, да прыняцця пастановы № 541 выканкамы пры прыняцці таго ці іншага адміністрацыйнага рашэння кіраваліся пералікамі запытаных дакументаў, якія былі ўстаноўлены рашэннямі абласных, Мінскага гарадскога выканкамаў. Такая арганізацыя дзейнасці дапускала розныя падыходы ў працы ўпаўнаважанага органа па прыняцці адміністрацыйнага рашэння і запыту (у залежнасці ад рэгіёна) рознай колькасці дакументаў.
Прынятая пастанова ўніфікавала ва ўсіх адміністрацыйна-тэрытарыяльных адзінках краіны колькасць і выгляд самастойна запытаных мясцовымі органамі ўлады дакументаў (звестак) пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур, а таксама выключыла магчымыя разыходжанні ў правапрымяняльнай практыцы выканкамаў па прыняцці імі аднаго і таго ж рашэння.
Вялікая частка адміністрацыйных працэдур ажыццяўляецца праз службу «Адно акно». Замацаванне адзінага пераліку дазволіць таксама дапрацаваць аднайменны праграмны комплекс, які выкарыстоўваецца ў службе для аўтаматызацыі працэсу, што спрыяе спрашчэнню і павышэнню аператыўнасці працы службы «Адно акно».
Пры выкарыстанні матэрыялаў актыўная гіперспасылка на mogilev-region.gov.by абавязковая
23.04.2025 - 14:55
Беларускім пенсіянерам з 1 мая прадаставяць скідку 50 працэнтаў на праезд у паяздах эканамкласа
23.04.2025 - 13:01
23.04.2025 - 12:49
Ад футбольных палёў да воркаўт-зон: якія новыя пляцоўкі з'явяцца ў Магілёве (відэа)