Рус Бел Eng 中文

Сярэдняя школа №3 горада Горкі: праект «Школа роўных магчымасцяў. Ты не адзін»

Гуманітарны праект

дзяржаўнай установы адукацыі

«Сярэдняя школа № 3 г. Горкі».

Праект «Школа роўных магчымасцяў. Ты не адзін»

1.

Назва праекта

«Школа роўных магчымасцяў. Ты не адзін»

2.

Час рэалізацыі праекта

2019 – 2021

3.

Арганізацыя-заяўнік, якая прапануе праект

Дзяржаўная ўстанова адукацыі «Сярэдняя школа № 3 г. Горкі»

4.

Мэты праекта

Фарміраванне ў навучэнцаў з АПФР жыццёва значнага мінімуму практычных уменняў, які дазволіць ім правільна арыентавацца ў навакольным свеце (у побыце, ва ўзаемаадносінах людзей) і самастойна арганізоўваць свой побыт.

5.

Задачы, запланаваныя да выканання ў межах рэалізацыі праекта

Фарміраванне ў навучэнцаў з АПФР бытавых працоўных уменняў: уменняў у галіне арганізацыі харчавання, догляду цела, жылля, адзення, абутку і іншых прадметаў ужытку;

Фарміраванне эканоміка-бытавых уменняў: уменняў беражлівага абыходжання з навакольнымі прадметамі, ежай, вадой, электрычнасцю, уменняў планаваць бюджэт сям’і;

Фарміраванне ўменняў зносін і культурных паводзінаў;

Фарміраванне неабходных уяўленняў аб арганізацыі побыту і вольнага часу.

6.

Мэтавая група

Навучэнцы з АПФР класаў інтэграванага навучання і выхавання

7.

Кароткае апісанне мерапрыемстваў у межах праекта

Сацыяльны дабрабыт чалавека шмат у чым залежыць ад таго, як прыстасаваны, адаптаваны ён да навакольнай рэчаіснасці, якія яго самаадчуванні ў ёй. Дзеці з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця, у адрозненне ад аднагодкаў, якія нармальна развіваюцца, не ў стане самастойна вылучыць і асвоіць узоры рашэння сацыяльных і бытавых задач. У кантэксце фарміравання асобы такіх дзяцей сацыялізацыя магчымая толькі пры ўмове мэтанакіраванага навучання і выхавання, якія забяспечваюць іх падрыхтоўку да самастойнага жыцця.

Пад сацыяльна-бытавой арыенціроўкай маецца на ўвазе комплекс ведаў і ўменняў, непасрэдна звязаны з арганізацыяй уласных паводзін і зносін з навакольнымі людзьмі ў розных сацыяльна-бытавых сітуацыях.

У сувязі з гэтым яшчэ больш павышаецца значнасць практычных уменняў навучэнцаў з АПФР, а ўменні фарміруюцца толькі ў працэсе ўласнай дзейнасці чалавека. Мерапрыемствы ў межах праекта дазволяць арганізаваць прадметна-прасторавае асяроддзе на аснове ўліку індывідуальнай і дыферэнцаванай работы з дзецьмі з АПФР, сфарміраваць веды і ўменні арыентавацца ў навакольным соцыуме на бытавым узроўні, павысіць бацькоўскую кампетэнтнасць у пытаннях сацыяльна-бытавой арыенціроўкі дзяцей.

8.

Агульны аб’ём фінансавання (у доларах ЗША)

40 000 $

9.

Месца рэалізацыі праекта (вобласць, раён, горад)

Магілёўская вобласць, г. Горкі

10.

 

Кантактная асоба: ініцыялы, пасада, тэлефон, адрас электроннай пошты

Святлана Аляксандраўна Патапава, дырэктар дзяржаўнай установы адукацыі «Сярэдняя школа № 3 г. Горкі», 802233 79068; School_3_gorki@tut.by