Гуманітарны праект
дзяржаўнай установы адукацыі
«Сярэдняя школа № 3 г. Горкі».
Праект «Школа роўных магчымасцяў. Ты не адзін»
1. |
Назва праекта |
«Школа роўных магчымасцяў. Ты не адзін» |
2. |
Час рэалізацыі праекта |
2019 – 2021 |
3. |
Арганізацыя-заяўнік, якая прапануе праект |
Дзяржаўная ўстанова адукацыі «Сярэдняя школа № 3 г. Горкі» |
4. |
Мэты праекта |
Фарміраванне ў навучэнцаў з АПФР жыццёва значнага мінімуму практычных уменняў, які дазволіць ім правільна арыентавацца ў навакольным свеце (у побыце, ва ўзаемаадносінах людзей) і самастойна арганізоўваць свой побыт. |
5. |
Задачы, запланаваныя да выканання ў межах рэалізацыі праекта |
Фарміраванне ў навучэнцаў з АПФР бытавых працоўных уменняў: уменняў у галіне арганізацыі харчавання, догляду цела, жылля, адзення, абутку і іншых прадметаў ужытку; Фарміраванне эканоміка-бытавых уменняў: уменняў беражлівага абыходжання з навакольнымі прадметамі, ежай, вадой, электрычнасцю, уменняў планаваць бюджэт сям’і; Фарміраванне ўменняў зносін і культурных паводзінаў; Фарміраванне неабходных уяўленняў аб арганізацыі побыту і вольнага часу. |
6. |
Мэтавая група |
Навучэнцы з АПФР класаў інтэграванага навучання і выхавання |
7. |
Кароткае апісанне мерапрыемстваў у межах праекта |
Сацыяльны дабрабыт чалавека шмат у чым залежыць ад таго, як прыстасаваны, адаптаваны ён да навакольнай рэчаіснасці, якія яго самаадчуванні ў ёй. Дзеці з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця, у адрозненне ад аднагодкаў, якія нармальна развіваюцца, не ў стане самастойна вылучыць і асвоіць узоры рашэння сацыяльных і бытавых задач. У кантэксце фарміравання асобы такіх дзяцей сацыялізацыя магчымая толькі пры ўмове мэтанакіраванага навучання і выхавання, якія забяспечваюць іх падрыхтоўку да самастойнага жыцця. Пад сацыяльна-бытавой арыенціроўкай маецца на ўвазе комплекс ведаў і ўменняў, непасрэдна звязаны з арганізацыяй уласных паводзін і зносін з навакольнымі людзьмі ў розных сацыяльна-бытавых сітуацыях. У сувязі з гэтым яшчэ больш павышаецца значнасць практычных уменняў навучэнцаў з АПФР, а ўменні фарміруюцца толькі ў працэсе ўласнай дзейнасці чалавека. Мерапрыемствы ў межах праекта дазволяць арганізаваць прадметна-прасторавае асяроддзе на аснове ўліку індывідуальнай і дыферэнцаванай работы з дзецьмі з АПФР, сфарміраваць веды і ўменні арыентавацца ў навакольным соцыуме на бытавым узроўні, павысіць бацькоўскую кампетэнтнасць у пытаннях сацыяльна-бытавой арыенціроўкі дзяцей. |
8. |
Агульны аб’ём фінансавання (у доларах ЗША) |
40 000 $ |
9. |
Месца рэалізацыі праекта (вобласць, раён, горад) |
Магілёўская вобласць, г. Горкі |
10.
|
Кантактная асоба: ініцыялы, пасада, тэлефон, адрас электроннай пошты |
Святлана Аляксандраўна Патапава, дырэктар дзяржаўнай установы адукацыі «Сярэдняя школа № 3 г. Горкі», 802233 79068; School_3_gorki@tut.by |