У Беларусі ўстаноўлена адзіная колькасць дакументаў і звестак, якія самастойна запытваюць мясцовыя выканкамы ва ўсіх рэгіёнах краіны пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур па заявах грамадзян. Гэта прадугледжана пастановай Савета Міністраў № 541 ад 18 верасня 2020 года, як паведамілі ў Міністэрстве юстыцыі.
Пастановай вызначаны дакументы і звесткі, запытаныя ў кампетэнтных органаў і арганізацый, а таксама назвы адміністрацыйных працэдур, пры ажыццяўленні якіх гэтыя дакументы запытваюцца.
Як растлумачылі ў Мінюсце, да прыняцця пастановы № 541 выканкамы пры прыняцці таго ці іншага адміністрацыйнага рашэння кіраваліся пералікамі запытаных дакументаў, якія былі ўстаноўлены рашэннямі абласных, Мінскага гарадскога выканкамаў. Такая арганізацыя дзейнасці дапускала розныя падыходы ў працы ўпаўнаважанага органа па прыняцці адміністрацыйнага рашэння і запыту (у залежнасці ад рэгіёна) рознай колькасці дакументаў.
Прынятая пастанова ўніфікавала ва ўсіх адміністрацыйна-тэрытарыяльных адзінках краіны колькасць і выгляд самастойна запытаных мясцовымі органамі ўлады дакументаў (звестак) пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур, а таксама выключыла магчымыя разыходжанні ў правапрымяняльнай практыцы выканкамаў па прыняцці імі аднаго і таго ж рашэння.
Вялікая частка адміністрацыйных працэдур ажыццяўляецца праз службу «Адно акно». Замацаванне адзінага пераліку дазволіць таксама дапрацаваць аднайменны праграмны комплекс, які выкарыстоўваецца ў службе для аўтаматызацыі працэсу, што спрыяе спрашчэнню і павышэнню аператыўнасці працы службы «Адно акно».
Пры выкарыстанні матэрыялаў актыўная гіперспасылка на mogilev-region.gov.by абавязковая
19.07.2024 - 14:47
У Магілёўскай вобласці адноўлена энергазабеспячэнне ўсіх населеных пунктаў, якія пацярпелі ад стыхіі
19.07.2024 - 09:33
19.07.2024 - 09:27
Што рабіць, калі маёмасць пацярпела ад разгулу стыхіі? Фінансавая падтрымка ад райвыканкамаў (відэа)