RU BY EN 中文
Twitter Instagram

Калі афармляецца акт службовага расследавання

Калі афармляецца акт службовага расследавання?

Адказ: Калі ў ходзе правядзення расследавання няшчаснага выпадку ўстаноўлена, што ён не падпадае пад дзеянне пунктаў 2 і (або) 3 Правілаў расследавання і ўліку няшчасных выпадкаў на вытворчасці і прафесійных захворванняў, зацверджаных Пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 15.01.2004 г. № 30 (далей – Правілы), вынікі расследавання афармляюцца асобамі, названымі ў пункце 23 Правілаў, актам службовага расследавання адвольнай формы.

Акт службовага расследавання складаецца ў 3 экзэмплярах.

Страхавальнік на працягу 2 працоўных дзён па заканчэнні расследавання:

• разглядае матэрыялы расследавання, зацвярджае акт службовага расследавання;

• накіроўвае па адным асобніку акта службовага расследавання пацярпеламу ці асобе, якая прадстаўляе яго інтарэсы, дзяржаўнаму інспектару працы, спецыялісту па ахове працы або спецыялісту, на якога ўскладзены яго абавязкі (намесніку кіраўніка, адказнага за арганізацыю аховы працы), з матэрыяламі расследавання;

• накіроўвае копію акта службовага расследавання ў прафсаюз (іншы прадстаўнічы орган работнікаў).

Акт службовага расследавання з дакументамі расследавання захоўваецца на працягу 45 гадоў у страхавальніка, арганізацыі, у якіх узяты на ўлік няшчасны выпадак (п. 26 Правілаў).