|
|
|
|
|
|
|
|
– навучанне работнікаў брыгад хуткай медыцынскай дапамогі правядзенню базавай і пашыранай сардэчна-лёгачнай рэанімацыі, метадам вонкавай дэфібрыляцыі, штучнай вентыляцыі лёгкіх з пастаноўкай ларынгеальнай маскі. Адпрацоўка навыкаў пастаноўкі ўнутрыкоснага катэтара BIG, метадаў спынення крывацёкаў і інш.; – навучанне супрацоўнікаў бальніцы навыкам аказання экстраннай даўрачэбнай дапамогі; – падтрыманне на належным узроўні практычных навыкаў аказання экстраннай медыцынскай дапамогі супрацоўнікамі ўстановы; – паляпшэнне якасці аказання медыцынскай дапамогі пацыентам; – захаванне стандартаў аказання дапамогі пры аказанні дапамогі. |
|
– работнікі брыгад хуткай медыцынскай дапамогі (фельчары, медыцынскія сёстры, вадзіцелі); – медыцынскія работнікі амбулаторнага і стацыянарнага звяна ўстановы (урачы, памочнікі ўрачоў, медыцынскія сёстры); – іншы персанал ЦРБ (вадзіцелі гаража, санітаркі і інш.). |
|
– абсталяванне навучальнага кабінета для правядзення тэарэтычных і практычных заняткаў па неадкладнай дапамозе; – напаўненне кабінета інфармацыйнай, вучэбнай літаратурай і нарматыўнай дакументацыяй па аказанні медыцынскай дапамогі; – абсталяванне кабінета навучальным шматфункцыянальным манекенам-сімулятарам, медыцынскай тэхнікай і расходнымі матэрыяламі, неабходнымі для правядзення заняткаў; – навучанне адказнай асобы, якая будзе весці заняткі ў навучальным кабінеце; – распрацоўка штогадовых праграм навучання для пэўнай мэтавай аўдыторыі, у залежнасці ад першапачатковай падрыхтоўкі; – пры працы з навучэнцамі праводзіцца ацэнка практычных ведаў супрацоўнікаў на пачатак і канец заняткаў; – пры неабходнасці адпрацоўкі пэўных навыкаў і замацавання асобных маніпуляцый з супрацоўнікамі праводзяцца дадатковыя заняткі; – па выніках праведзенага навучання інфармацыя па выкананні кожнай маніпуляцыі супрацоўнікамі і мэтавай аўдыторыяй можа падавацца адміністрацыі ўстановы для наступнага аналізу і карэкціроўкі планаў навучання персаналу; – праверка практычных навыкаў супрацоўнікаў, якія прэтэндуюць на атрыманне (павышэнне) кваліфікацыйнай катэгорыі, ажыццяўляецца ў навучальным класе, з выкарыстаннем шматфункцыянальнага манекена-сімулятара; – праводзіцца конкурс найлепшага па прафесіі з выкарыстаннем шматфункцыянальнага манекена-сімулятара. |
|
|
|
Крыніца фінансавання раённы бюджэт |
Аб’ём фінансавання (у доларах ЗША)– 3900,0 $ |
Сродкі донара |
3900,00 $ |
Сафінансаванне |
100,00 $ |
|
|
|