Упраўленне бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці аблвыканкама (далей – аддзел) з’яўляецца структурным падраздзяленнем аблвыканкама, які адносіцца да апарату аблвыканкама.
Упраўленне размешчана ў кабінетах 100, 101, 150, 151 будынка па месцы знаходжання аблвыканкама (г. Магілёў, вул. Першамайская, д. 71) на першым паверсе.
ЗВЯРТАЕМ УВАГУ!
У сувязі з уступленнем у сілу Закона Рэспублікі Беларусь ад 28.06.2022 № 176-З «Аб змяненні Закона Рэспублікі Беларусь «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» з 2 студзеня 2023 года змяніўся парадак падачы электронных зваротаў.
Электронныя звароты падаюцца праз адзіную (інтэграваную) рэспубліканскую інфармацыйную сістэму ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб (https://обращения.бел). Доступ да сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў для заяўнікаў здзяйсняецца бясплатна.
Які дзейнічаў раней спосаб падачы электронных зваротаў у аблвыканкам - размяшчэнне ў спецыяльнай рубрыцы на афіцыйным сайце арганізацыі ў сетцы Інтэрнэт - у цяперашні час не выкарыстоўваецца.
Электронныя звароты, накіраваныя ў аблвыканкам іншымі спосабамі, не падлягаюць прыёму і рэгістрацыі.
Рэжым работы:
панядзелак–пятніца
з 8.00 да 13.00
з 14.00 да 17.00
выхадныя дні: субота, нядзеля
Структура аддзела:
– начальнік упраўлення
– намеснік начальніка упраўлення
– 3 вядучыя бухгалтары
Склад аддзела:
Гатоўчык Алег Уладзіміравіч |
начальнік упраўлення |
каб. 101 |
тэл. (8-0222) 75 17 82 |
Раманенка Вольга Мікалаеўна |
намеснік начальніка |
каб. 151 |
тэл. (8-0222) 75 17 95 |
Уладзімірава Ірына Міхайлаўна |
вядучы бухгалтар |
каб.150 |
тэл. (8-0222) 25 23 55 |
Лісоўская Віталіна Васільеўна |
вядучы бухгалтар |
каб.100 |
тэл. (8-0222) 75 18 10 |
Распуціна Марына Іванаўна |
вядучы бухгалтар |
каб.100 |
тэл. (8-0222) 75 18 00 |
Асноўнымі задачамі упраўлення з’яўляюцца:
вядзенне бухгалтарскага ўліку і складанне справаздачнасці апарату аблвыканкама, Магілёўскага абласнога Савета дэпутатаў і структурных падраздзяленняў аблвыканкама, вядзенне бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці, якія ўскладзены на аддзел адпаведнымі распараджэннямі старшыні аблвыканкама (далей –падраздзяленні аблвыканкама);
вядзенне бухгалтарскага ўліку як сістэмы бесперапыннага фарміравання інфармацыі ў вартасным выразе аб актывах, абавязацельствах, даходах і выдатках з дапамогай дакументавання, інвентарызацыі, уліковай ацэнкі, двайнога запісу на рахунках бухгалтарскага ўліку і абагульнення ў справаздачнасці;
распрацоўка бюджэтных каштарысаў, а таксама мэтавае накіраванне і размеркаванне бюджэтных сродкаў у адпаведнасці з бюджэтным роспісам;
складанне справаздачнасці як сістэмы вартасных паказчыкаў аб актывах, абавязацельствах, даходах і выдатках, якая адлюстроўвае фінансавае становішча на справаздачную дату і змены фінансавага становішча за справаздачны перыяд.
Асноўнымі функцыямі аддзела з’яўляюцца:
вядзенне бухгалтарскага ўліку ў адпаведнасці з патрабаваннямі заканадаўства Рэспублікі Беларусь;
ажыццяўленне кантролю за захаванасцю і рацыянальным выкарыстаннем грашовых сродкаў і матэрыяльных каштоўнасцей, выканання дагаворных абавязацельстваў і касавай дысцыпліны, адпаведнасць выдаткаў зацверджаным натуральным і грашовым нормам і расцэнкам;
вызначэнне ўнутраных правілаў дакументавання гаспадарчых аперацый, дакументазвароту, правядзенне інвентарызацыі і пераацэнкі актываў, абавязацельстваў, уласнага капіталу, даходаў, выдаткаў;
распрацоўка бюджэтных каштарысаў апарату і структурных падраздзяленняў аблвыканкама і кантроль за мэтавым напрамкам і размеркаваннем бюджэтных сродкаў у адпаведнасці з бюджэтным роспісам;
праверка адпаведнасці патрабаванням заканадаўства першасных уліковых дакументаў, правільнасці і своечасовасці іх афармлення;
падлік і пералік падаткаў, збораў і іншых абавязковых плацяжоў, прадугледжаных заканадаўствам Рэспублікі Беларусь;
аказанне метадычнай дапамогі кіраўнікам і спецыялістам структурных падраздзяленняў аблвыканкама, раённых і гарадскіх выканаўчых камітэтаў па пытаннях бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці;
прадастаўленне ва ўстаноўленыя тэрміны бухгалтарскай і статычнай справаздачнасці ў органы Міністэрства фінансаў, Міністэрства па падатках і зборах, Міністэрства працы і сацыяльнай абароны і Нацыянальнага статыстычнага камітэта Рэспублікі Беларусь;
складанне штатнага раскладу аблвыканкама;
падрыхтоўка распараджэнняў старшыні аблвыканкама аб прэміраванні, аказанні матэрыяльнай дапамогі работнікам аблвыканкама і распараджэнне маёмасцю аблвыканкама;
захоўванне бухгалтарскіх дакументаў на працягу тэрмінаў, устаноўленых заканадаўствам.