RU BY EN 中文
Twitter Instagram

Працаўладкаванне, капрамонт жылля, выдзяленне субсідый: Леанід Мартынюк правёў прыём грамадзян у Магілёве

Працаўладкаванне, капітальны рамонт жылля, выдзяленне субсідый – з такімі пытаннямі на асабісты прыём грамадзян у Магілёве звярталіся да памочніка Прэзідэнта – інспектара па Магілёўскай вобласці Леаніда Мартынюка.

Заяўнікі прыехалі з Магілёва, Бабруйска, Мсціслаўскага і Шклоўскага раёнаў. На прыём паступіла шмат пытанняў, якія знаходзяцца ў кампетэнцыі жыллёва-камунальных і дарожных службаў, – аварыйны стан балконаў, няякасна праведзеныя рамонтныя работы, праблемы з каналізацыяй, працяканнем дахаў і затапленнем падвалаў. Па словах Леаніда Мартынюка, такі парадак традыцыйна спрыяе наступленню асенне-зімовага перыяду. Зараз праверку на трываласць праходзяць выкананыя ў цёплы час года работы па рамонце жылля і вулічна-дарожнай сеткі, добраўпарадкаванні тэрыторый.

«Наступіла восень, пайшлі дажджы, і гэта наклала пэўны адбітак на характар зваротаў грамадзян, – сказаў Леанід Мартынюк. – Яркай лініяй у такіх пытаннях прасочваецца адзнака прафесіяналізму нашых камунальных і дарожных службаў, якія выконвалі рамонт аб’ектаў, праводзілі тэхнічныя і будаўнічыя працы. Зараз зробленае ў цёплы перыяд праходзіць экзамен на трываласць і якасць. На жаль, у шэрагу выпадкаў прасочваюцца негатыўныя моманты. Напрыклад, ёсць прэцэдэнты, калі работы выконваліся нядобрасумленна. Таму стаіць задача супакоіць людзей і растлумачыць ім, што ўсё будзе выпраўлена ў межах дзеючага заканадаўства і ўстаноўленых гарантыйных тэрмінаў».

Леанід Мартынюк падкрэсліў, што самае непрыемнае ў такіх зваротах, калі ў людзей з’яўляюцца нараканні на адрас выканаўчай улады. «Крыўдна, калі людзі прыйшлі па вырашэнне сваіх пытанняў, але не былі належным чынам пачутыя, не атрымалі кваліфікаванага тлумачэння сваёй праблемы адпаведна пэўнаму нарматыўна-прававому акту, – падкрэсліў ён. – У гэтым выпадку гаворка ідзе пра прафесіяналізм нашых дзяржслужачых, таму з фактамі фармалізму ў дачыненні да зваротаў грамадзян неабходна не проста змагацца – іх трэба выкараняць. Бо паводзіны і кваліфікацыя дзяржслужачага фарміруюць імідж усёй выканаўчай улады».

На думку памочніка Прэзідэнта, прафесіяналізм і кадравая палітыка ўзаемазвязаны. Менавіта таму ў рэгіёне старанна прааналізавана кваліфікаванае напаўненне кадравага складу. У прыватнасці, прайшоў шэраг сустрэч з перспектыўным рэзервам – прэтэндэнтамі на дзяржслужбу. «Асаблівая ўвага звяртаецца на тое, каб гэтыя людзі былі прафесіяналамі, адрозніваліся глыбокім веданнем участка працы, за які будуць адказваць, займаючы пэўную пасаду, – адзначыў Леанід Мартынюк. – Іх стаўленне да працы будзе праходзіць выпрабаванне, у тым ліку і з дапамогай зваротаў грамадзян, бо спецыяліст павінен даць чалавеку поўную, аргументаваную і вычарпальную кансультацыю па ўзніклым пытанні».

Такі падыход таксама дазволіць знізіць колькасць паўторных зваротаў. «Чаму чалавек прыходзіць паўторна? Таму што не атрымаў з першага разу выразнага адказу на пастаўленае пытанне і праблема з яго пункту гледжання не вырашылася, – сказаў памочнік Прэзідэнта. – На гэта могуць быць розныя прычыны: часам не ў поўнай меры спрацавалі пэўныя службы, часам самі людзі прад’явілі завышаныя патрабаванні. У гэтым выпадку чалавеку неабходна адразу растлумачыць, што магчыма зрабіць, а што не. Важна не хітраваць, не падманваць і не маляваць нязбытную перспектыву. Некаторыя заяўнікі ідуць на прынцып: павінна быць толькі па-мойму. Аднак усе праблемы вырашаюцца ў строгай адпаведнасці з дзеючым заканадаўствам і ніяк інакш».

БЕЛТА

Пры выкарыстанні матэрыялаў актыўная гіперспасылка на mogilev-region.gov.by абавязковая