RU BY EN 中文
Twitter Instagram

Леанід Мартынюк нацэліў прадпрыемствы праводзіць больш актыўную маркетынгавую палітыку

Беларускім прадпрыемствам неабходна праводзіць больш актыўную маркетынгавую палітыку, што стане залогам іх паспяховай работы, а таксама ўстойлівага і дынамічнага развіцця. Такой думкай з журналістамі падзяліўся памочнік Прэзідэнта - інспектар па Магілёўскай вобласці Леанід Мартынюк падчас наведвання прыватнага завода па вырабе ацяпляльнага абсталявання ў Магілёве.

«Наведваючы прадпрыемствы розных форм уласнасці, у чарговы раз пераконваешся, што яны маюць вялікае значэнне для нашай рэспублікі і развіцця яе эканомікі, - сказаў Леанід Мартынюк. - Бо гэта не толькі працоўныя месцы і заработная плата людзей, але і адначасова брэндаванне Беларусі на постсавецкай прасторы: калі фірма працуе і прадае беларускі брэнд, то рэкламуе і саму рэспубліку. Прадпрыемствы, якім у свой час была аказана дзяржпадтрымка, актыўна развіваюцца і паказваюць вынікі. Як прыклад - завод ацяпляльнага абсталявання ў Магілёве».

Памочнік Прэзідэнта раней бачыў прадукцыю гэтага вытворцы на рынку і аналізаваў, як фірма сябе пазіцыянуе сярод пакупнікоў. «Хацеў бы нацэліць айчынныя вытворчасці на правядзенне больш актыўнай маркетынгавай палітыкі, накіраванай на заваёву беларускага і замежных рынкаў, - падкрэсліў ён. - Прадпрыемства, якое выпускае пэўны прадукт, у першую чаргу павінна задумвацца, як яго выгадна рэалізаваць і паспяхова пазіцыянаваць сябе на рынку, у адваротным выпадку лепш зусім нічога не вырабляць».

Паводле слоў Леаніда Мартынюка, для паспяховага развіцця і рэгулярных продажаў у любой кампаніі павінен быць сфарміраваны калектыў высокакваліфікаваных спецыялістаў, якія змогуць выйграваць тэндэры, падказваць, дзе трэба зніжаць сабекошт, і ў цэлым быць канкурэнтаздольнымі на рынку. «Важна сфарміраваць кола прафесіяналаў, якія змогуць прасоўваць любы брэнд. Фірма, як прыватная, так і дзяржаўная, прадае сама. Дзяржаўная падтрымка важная, але гэта не татальнае лабіраванне інтарэсаў пэўнага вытворцы», - сказаў на заканчэнне ён.

Прыватнае прадпрыемства ў Магілёве ўжо каля 15 гадоў вырабляе ацяпляльнае і воданагравальнае абсталяванне, кацельні на ўсіх відах паліва для жылых дамоў і масіваў, спартыўных і гасцінічных комплексаў, выконвае розныя будаўніча-мантажныя работы пад ключ. Акрамя таго, фірма падае поўны комплекс паслуг па абслугоўванні і суправаджэнні гэтых ацяпляльных сістэм. Прадукцыя рэалізуецца пераважна на ўнутраны рынак, яе карыстальнікамі сталі ўжо каля 100 тыс. жыхароў краіны. Як адзначыў дырэктар прадпрыемства Уладзімір Сысун, у перспектыве ёсць планы па развіццю дзяржаўна-прыватнага партнёрства, кааперацыйных сувязей, а таксама бесперапынная работа па зніжэнню санкцыйнага націску і павелічэння ў аб'ёмах продажаў экспартнага складальніка.

«Мы павінны не толькі развівацца, але і заходзіць на іншыя рынкі збыту, - удакладніў Уладзімір Сысун. - Працуем у асноўным на беларускі рынак, таксама супрацоўнічаем з Расіяй, Кыргызстанам і Казахстанам. З аднаго боку, санкцыйная палітыка прыўнесла пэўныя цяжкасці, з другога - адкрыла дадатковыя магчымасці. Размова ідзе ў тым ліку аб пашырэнні прысутнасці на расійскім рынку. Напрыклад, дзякуючы ўзаемадзеянню кіраўніцтва Магілёўскай і Ленінградскай абласцей прайшлі перагаворы па пастаўцы нашай прадукцыі ў гэты рэгіён, дзе мы плануем актыўна прасоўваць свой брэнд. У планах таксама пашырэнне лінейкі выпускаемага абсталявання. Ёсць прапановы па супрацоўніцтве з іншымі прадпрыемствамі Магілёўскай вобласці з дапамогай кааперацыйных сувязей. Для гэтага нам неабходна выходзіць на больш высокі ўзровень прадукцыйнасці».

БЕЛТА

Пры выкарыстанні матэрыялаў актыўная гіперспасылка на mogilev-region.gov.by абавязковая