У мэтах аналізу якасці прадастаўлення жыллёва-камунальных паслуг, эфектыўнасці функцыянавання ў рэгіёнах сістэмы адзіных дыспетчарскіх службаў, у тым ліку паўнавартаснай камунікатыўнай сістэмы зваротнай сувязі з насельніцтвам, паўнаты і своечасовасці выканання заявак грамадзян у Камітэце дзяржкантролю Магілёўскай вобласці 24 мая будзе праводзіцца тэматычная «гарачая тэлефонная лінія» з насельніцтвам Прыдняпроўскага краю на тэму «Аб эфектыўнасці функцыянавання ў рэгіёнах вобласці адзіных дыспетчарскіх службаў у сферы жыллёва-камунальнай гаспадаркі з кароткім нумарам 115».
У названы дзень грамадзяне з 9.30 да 13.00 па тэлефонах у Магілёве (80222) 31-10-58 і (80222) 31-05-99 могуць паведаміць інфармацыю аб неналежнай працы адзіных дыспетчарскіх службаў з кароткім нумарам 115, нясвоечасовым выкананні заявак грамадзян па пытаннях якасці прадастаўлення жыллёва-камунальных паслуг.
Пры выкарыстанні матэрыялаў актыўная гіперспасылка на mogilev-region.gov.by абавязковая
26.09.2025 - 16:54
У Магілёве пачалі ўключаць ацяпленне ў аб'ектах сацыяльнай сферы
26.09.2025 - 12:34
Стала вядома, у якія даты ў 2026 годзе ў Беларусі пройдзе ЦТ
26.09.2025 - 09:30
25.09.2025 - 10:22