У мэтах інфармавання грамадзян аб знаходжанні іх у базе даных працаздольных грамадзян, не занятых у эканоміцы, уведзена электронная паслуга – прадастаўленне звестак аб аднясенні грамадзяніна да не занятага ў эканоміцы.
Паслуга даступная з 1 снежня 2018 г.
Скарыстацца дадзенай паслугай грамадзянін можа толькі ў адносінах да сябе асабіста.
Што неабходна зрабіць?
Першы крок
Атрымаць электронны лічбавы подпіс або ўнікальны ідэнтыфікатар: лагін і пароль.
1. Для атрымання электроннага лічбавага подпісу грамадзянін звяртаецца ў Рэспубліканскі цэнтр ДзяржСКАК (падрабязная інфармацыя па спасылцы https://nces.by/pki/) і праходзіць рэгістрацыю на Адзіным партале электронных паслуг паводле інструкцыі. Паслуга платная.
Падрабязная інфармацыя па атрыманні электроннага лічбавага подпісу па спасылцы https://nces.by/pki/ruc/order/initial-registration-private-person/
2. Для атрымання ўнікальнага ідэнтыфікатара грамадзяніну неабходна звярнуцца:
• у службу «Адно акно» і прад’явіць пашпарт. На падставе заявы фарміруецца асабісты электронны кабінет грамадзяніна і выдаецца ўнікальны ідэнтыфікатар: лагін і пароль;
• у Нацыянальны цэнтр электронных паслуг па адрасе: г. Мінск, пр. Машэрава, 25, пам. 200, аддзел продажаў і абслугоўвання кліентаў. Рэжым працы: панядзелак – пятніца 8.00 – 19.00. Тэлефон: +375 17 229 30 00 даб. 707
Унікальны ідэнтыфікатар выдаецца бясплатна.
Падрабязная інфармацыя па атрыманні ўнікальнага ідэнтыфікатара па спасылцы https://nces.by/nces-ptistupil-k-vydache-unikalnogo-identifikatora/
Другі крок
Неабходна аўтарызавацца на партале: ажыццявіць уваход у асабісты кабінет.
Аўтарызацыя ажыццяўляецца згодна спосабу рэгістрацыі: з выкарыстаннем унікальнага ідэнтыфікатара або з выкарыстаннем сродкаў электроннага лічбавага подпісу.
Трэці крок
Пасля ўваходу ў асабісты кабінет грамадзяніну неабходна выбраць паслугу 3.33.03 «Прадастаўленне звестак аб аднясенні грамадзяніна да не занятых у эканоміцы» і атрымаць адказ.
Дадаткова інфармуем.
Таксама для атрымання інфармацыі аб тым, ці ўтрымліваюцца звесткі аб грамадзяніне ў базе даных, можна звярнуцца ў пастаянна дзеючую камісію па каардынацыі работы па садзейнічанні занятасці насельніцтва па месцы вашай рэгістрацыі пры дапамозе тэлефоннага званка або пісьмовага звароту, у тым ліку і на адрас электроннай пошты камісіі. Пры гэтым для ідэнтыфікацыі грамадзяніна неабходна паведаміць свой ідэнтыфікацыйны нумар, а таксама іншую інфармацыю, якая змяшчаецца ў дакуменце, што сведчыць асобу.