RU BY EN 中文
Twitter Instagram

Нацыянальны цэнтр маркетынгу праводзіць навучальныя мерапрыемствы па новых правілах дзяржзакупак

Новаўвядзенні ў сістэме дзяржаўных закупак ўступілі ў сілу з 1 ліпеня, пачала функцыянаваць Дзяржаўная інфармацыйна-аналітычная сістэма. ДІАС цяпер аналізуе ўвесь жыццёвы цыкл закупак, пачынаючы з планавання і завяршаючы выкананнем кантрактаў. Новая сістэма забяспечвае павышэнне празрыстасці і эфектыўнасці дзяржзакупак, зніжэнне аперацыйных выдаткаў для пакупнікоў і прадаўцоў. Але ў сувязі з пераходным перыядам і змяненнем парадку размяшчэння інфармацыі аб закупках у карыстальнікаў сістэмы ўзнікае шмат пытанняў, звязаных з адаптацыяй да новаўвядзенняў.

З мэтай навучання кіраўнікоў і спецыялістаў Нацыянальны цэнтр маркетынгу МЗС Беларусі на пастаяннай аснове праводзіць навучальныя семінары па навінах у сістэме дзяржзакупак, у тым ліку на базе ўсіх абласных філіялаў. Пачуць тлумачэнні непасрэдна ад аператара ДІАС і электроннай гандлёвай пляцоўкі www.goszakupki.by можна як у сталіцы, так і ў любым абласным цэнтры. Навучальныя мерапрыемствы ўжо наведала больш за шэсць з паловай тысяч прадстаўнікоў беларускіх арганізацый і прадпрыемстваў.