RU BY EN 中文
Twitter Instagram

Інавацыйныя інструменты працы ў СМІ абмеркавалі на прафсаюзным медыяфоруме ў Магілёве

У Магілёве на прафсаюзным медыяфоруме абмеркавалі інавацыйныя інструменты працы ў СМІ. Мерапрыемства сабрала каля 100 удзельнікаў з усяго рэгіёна - прафсаюзны актыў і прадстаўнікоў сродкаў масавай інфармацыі.
 
«Федэрацыя прафсаюзаў штогод праводзіць форумы са сродкамі масавай інфармацыі, - распавяла намесніца старшыні Федэрацыі прафсаюзаў Беларусі Алена Манкевіч. - Звычайна яны мелі рэспубліканскі характар і праходзілі ў Менску, дзе збіраліся журналісты і прафсаюзны актыў з усёй краіны. Але форум так разросся, што з гэтага года пайшоў у рэгіёны. Чаму менавіта прафсаюзы і журналісты? Чаму інавацыйныя формы працы ў СМІ? Якое гэта мае дачыненне да прафсаюзаў? Самае непасрэднае: і журналісты, і прафсаюзы працуюць з людзьмі і для людзей».
 
У праграму форуму ўвайшоў шэраг актуальных выступленняў і інтэрактыўных майстар-класаў. Прафесійныя спікеры расказалі аб выбарчым праве ў кантэксце будучай электаральнай кампаніі, рабоце ў сацыяльных сетках па прыцягненню аўдыторыі, правілах напісання чытаных тэкстаў, прыёмах, якія дапамогуць справіцца са страхам публічных выступленняў.
 
«Наша жыццё стала больш мабільным, і сёння класічныя СМІ - радыё, тэлебачанне, газеты - немагчыма ўявіць без іншых формаў працы з аўдыторыяй, - падкрэсліла Алена Манкевіч. - Пакуль рыхтуюцца матэрыялы журналістамі, праходзіць паўгадзіны-гадзіну, а навіна жыве 5 хвілін - яна за гэты час павінна сысці ў сацыяльныя сеткі. Як правільна гэта зрабіць і якія здымкі падабраць да тэксту, як зрабіць свае сацсеткі і месэнджары цікавымі, тым больш у перыяд такіх буйных электаральных кампаній, як працаваць з фэйкамі і аддзяліць правільнае ад няправільнага - пра ўсё гэта сёння ідзе размова».

У ліку ўдзельнікаў форуму - журналіст раённай газеты «Горацкі веснік» і па сумяшчальніцтве спецыяліст па сувязях з грамадскасцю Горацкага раённага аб'яднання прафсаюзаў Алена Агейчык. Яна выступіла перад удзельнікамі медыяфоруму і расказала аб паспяховай актыўнасці горацкіх прафсаюзаў у сацыяльных сетках. «У прасоўванні інфармацыі і працы з масавай аўдыторыяй мы мэтанакіравана які робіцца стаўку на TikTok, - падкрэсліла яна. - Сёння ў нас тут больш за 4,1 тыс. падпісчыкаў. Здымаем ролікі на розныя тэмы, вядзём больш за 15 рубрык, у якіх расказваем пра людзей, дапамагаем ім вырашаць праблемы, прыводзім экспертныя думкі, паведамляем аб выніках маніторынгу цэн. Наш самы рэйтынгавы кліпавы ролік набраў больш за паўмільёна праглядаў, былі каментары з усяго свету. Акрамя таго, мы даем магчымасць людзям самім прапанаваць нам тэму. Са стартам выбарчай кампаніі мы ўжо размясцілі чатыры ролікі, у якіх людзі расказваюць, чаму ідуць на выбары. Цікавасць да гэтай тэмы велізарная: нам увесь час задаюць пытанні, а мы адказваем».

БЕЛТА

Пры выкарыстанні матэрыялаў актыўная гіперспасылка на mogilev-region.gov.by абавязковая