RU BY EN 中文
Twitter Instagram

Падаць дакументы на дзяржрэгістрацыю тэхнічных умоў з 1 студзеня можна ў электронным выглядзе

З 1 студзеня 2024 года падаць дакументы на дзяржаўную рэгістрацыю тэхнічных умоў можна будзе ў электроннай форме, паведамілі ў прэс-службе Дзяржаўнага камітэта па стандартызацыі. Такая магчымасць прадугледжана пастановай Дзяржстандарта ад 4 верасня 2023 года нумар 62.

Ажыццяўляцца гэтая працэдура будзе праз адзіны партал электронных паслуг Е-Паслуга. Пры гэтым захоўваецца і традыцыйны (папяровы) фармат выканання дадзенай працэдуры.

Для падачы заявы на ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры ў электроннай форме неабходна аўтарызавацца на адзіным партале электронных паслуг, у пераліку паслуг выбраць адміністрацыйную працэдуру 548.21.2.1 «Дзяржаўная рэгістрацыя тэхнічных умоў і паведамленняў аб змяненні тэхнічных умоў», у заяве выбраць тэхнічныя ўмовы ў залежнасці ад вобласці іх распаўсюджвання і запоўніць заяву.

Адклікаць заяву можна, калі яе разгляд яшчэ не завершаны. Пры іншых статутах кнопка «адклікаць» недаступная.

У выпадку правядзення дзяржаўнай рэгістрацыі тэхнічных умоў у электроннай форме адбітак штампа дзяржрэгістрацыі на тытульным лісце тэхнічных умоў не прастаўляецца.

Юрыдычнай асобе або індывідуальнаму прадпрымальніку, які зацвердзіў тэхнічныя ўмовы, накіроўваецца апавяшчэнне аб прысваенні нумара дзяржаўнай рэгістрацыі і даты правядзення дзяржаўнай рэгістрацыі ў выглядзе электроннага дакумента.

БЕЛТА

Пры выкарыстанні матэрыялаў актыўная гіперспасылка на mogilev-region.gov.by абавязковая