Прадстаўнікі галоўных упраўленняў юстыцыі Гомельскай і Магілёўскай вобласці расказалі ў праекце БЕЛТА «Краіна гаворыць» на тэму «Служба «адно акно»: вектары развіцця», ці паступаюць скаргі на работу службы «адно акно».
Начальнік галоўнага ўпраўлення юстыцыі Магілёўскага аблвыканкама Андрэй Сталяроў адзначыў, што ўзаемаадносіны дзяржавы і грамадзян можна падзяліць на два складнікі. «Першае - гэта работа са зваротамі грамадзян, скаргі і прапановы. Другі напрамак - гэта пытанні ажыццяўлення дзяржаўных і адміністрацыйных працэдур у адносінах да нашых грамадзян, калі чалавек ідзе для таго, каб рэалізаваць сваё пэўнае права, альбо атрымаць дазвол на што-небудзь, - расказаў ён. - Непасрэдна на работу службы «адно акно» ў Магілёўскай вобласці скаргаў не паступала».
Першы намеснік начальніка галоўнага ўпраўлення юстыцыі Гомельскага аблвыканкама Андрэй Гуржы дадаў, што ў рэгіёне ёсць адміністрацыйныя скаргі, калі чалавек не згодны з тым ці іншым рашэннем. «У першую чаргу, калі яму адмовілі ў ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры. Радзей - калі адмовілі ў прыняцці дакументаў. Зразумела, калі яго заява задаволена, скаргаў у гэтым выпадку няма. Таксама скаргаў на арганізацыю работы ў службах «адно акно» ў нас практычна не было. У нас была адзіная, калі чалавек не згадзіўся з адмовай у прыняцці заявы, але калі мы сталі разбірацца, аказалася, што ён звярнуўся па працэдуры, якая ў службе наогул не ажыццяўляецца. Гэта павінна рабіць іншая арганізацыя, а не выканкам», - падзяліўся вопытам ён.
Пры выкарыстанні матэрыялаў актыўная гіперспасылка на mogilev-region.gov.by абавязковая
20.02.2025 - 10:06
20.02.2025 - 09:41
20.02.2025 - 09:20
19.02.2025 - 18:17
Навуковыя распрацоўкі ў металургіі: беларуска-расійскія ініцыятывы