RU BY EN 中文
Twitter Instagram

Міністэрства аховы здароўя адкрывае эксперыментальную віртуальную прыёмную

Міністэрства аховы здароўя адкрывае эксперыментальную віртуальную прыёмную, паведамілі ў прэс-службе ведамства.

На ўсе абгрунтаваныя канкрэтныя заявы грамадзян па пытаннях аказання экстранай медыцынскай дапамогі, якія датычацца выратавання жыцця пацыента ў бальніцы або ў паліклініцы, якія паступілі ў чат-бот @by_minzdrav_bot, абяцаюць аператыўна адрэагаваць.

Чат-бот даступны кругласутачна ў мэсэнджэры Telegram: дасылаць можна відэапаведамленне, фота ці тэкст.

У Міністэрстве аховы здароўя адзначылі, што сітуацыю дапамогуць выправіць толькі ў тым выпадку, калі ёсць дакладныя дадзеныя месца здарэння, прозвішча, імя і імя па бацьку чалавека, які звярнуўся, а таксама нумар тэлефона для сувязі.

Тлумачыцца, што гэты чат-бот не ставіць дыягназ і не прызначае лячэнне, ён не замяняе гарачую лінію Міністэрства аховы здароўя і адзіную (інтэграваную) рэспубліканскую інфармацыйную сістэму ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб «обращения.бел».

Разам з тым чат мусіць стаць аператыўным рэсурсам для хуткага рэагавання ведамства на экстраную сітуацыю.

БЕЛТА

 

Пры выкарыстанні матэрыялаў актыўная гіперспасылка на mogilev-region.gov.by абавязковая