Міністэрства аховы здароўя адкрывае эксперыментальную віртуальную прыёмную, паведамілі ў прэс-службе ведамства.
На ўсе абгрунтаваныя канкрэтныя заявы грамадзян па пытаннях аказання экстранай медыцынскай дапамогі, якія датычацца выратавання жыцця пацыента ў бальніцы або ў паліклініцы, якія паступілі ў чат-бот @by_minzdrav_bot, абяцаюць аператыўна адрэагаваць.
Чат-бот даступны кругласутачна ў мэсэнджэры Telegram: дасылаць можна відэапаведамленне, фота ці тэкст.
У Міністэрстве аховы здароўя адзначылі, што сітуацыю дапамогуць выправіць толькі ў тым выпадку, калі ёсць дакладныя дадзеныя месца здарэння, прозвішча, імя і імя па бацьку чалавека, які звярнуўся, а таксама нумар тэлефона для сувязі.
Тлумачыцца, што гэты чат-бот не ставіць дыягназ і не прызначае лячэнне, ён не замяняе гарачую лінію Міністэрства аховы здароўя і адзіную (інтэграваную) рэспубліканскую інфармацыйную сістэму ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб «обращения.бел».
Разам з тым чат мусіць стаць аператыўным рэсурсам для хуткага рэагавання ведамства на экстраную сітуацыю.
Пры выкарыстанні матэрыялаў актыўная гіперспасылка на mogilev-region.gov.by абавязковая
09.07.2025 - 14:44
Ці патрэбна даведка ў сад і школу да 1 верасня? Міністэрства аховы здароўя нагадала парадак
08.07.2025 - 10:19
07.07.2025 - 17:41
У Магілёве павіншавалі мам, якія нарадзілі дзяцей у Дзень Незалежнасці
07.07.2025 - 14:42
У Дзень Незалежнасці ў Магілёўскай вобласці нарадзілася 16 малышоў
24.06.2025 - 16:19
Бальніцы і паліклінікі ў асобныя дні ліпеня зменяць графік працы