Міністэрства аховы здароўя адкрывае эксперыментальную віртуальную прыёмную, паведамілі ў прэс-службе ведамства.
На ўсе абгрунтаваныя канкрэтныя заявы грамадзян па пытаннях аказання экстранай медыцынскай дапамогі, якія датычацца выратавання жыцця пацыента ў бальніцы або ў паліклініцы, якія паступілі ў чат-бот @by_minzdrav_bot, абяцаюць аператыўна адрэагаваць.
Чат-бот даступны кругласутачна ў мэсэнджэры Telegram: дасылаць можна відэапаведамленне, фота ці тэкст.
У Міністэрстве аховы здароўя адзначылі, што сітуацыю дапамогуць выправіць толькі ў тым выпадку, калі ёсць дакладныя дадзеныя месца здарэння, прозвішча, імя і імя па бацьку чалавека, які звярнуўся, а таксама нумар тэлефона для сувязі.
Тлумачыцца, што гэты чат-бот не ставіць дыягназ і не прызначае лячэнне, ён не замяняе гарачую лінію Міністэрства аховы здароўя і адзіную (інтэграваную) рэспубліканскую інфармацыйную сістэму ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб «обращения.бел».
Разам з тым чат мусіць стаць аператыўным рэсурсам для хуткага рэагавання ведамства на экстраную сітуацыю.
Пры выкарыстанні матэрыялаў актыўная гіперспасылка на mogilev-region.gov.by абавязковая
19.04.2024 - 12:38
У Магілёве працягваецца ўзвядзенне новага корпуса гарадской бальніцы хуткай медыцынскай дапамогі
18.04.2024 - 09:00
Хуткасць абслугоўвання, камфорт пацыентаў. Аўтабаза аховы здароўя аптымізавана ў Магілёве
10.04.2024 - 15:25
У Магілёўскай вобласці ўпершыню правялі адзіны дзень цяжарных
08.04.2024 - 12:13