У мэтах аналізу якасці прадастаўлення жыллёва-камунальных паслуг, эфектыўнасці функцыянавання ў рэгіёнах сістэмы адзіных дыспетчарскіх службаў, у тым ліку паўнавартаснай камунікатыўнай сістэмы зваротнай сувязі з насельніцтвам, паўнаты і своечасовасці выканання заявак грамадзян у Камітэце дзяржкантролю Магілёўскай вобласці 24 мая будзе праводзіцца тэматычная «гарачая тэлефонная лінія» з насельніцтвам Прыдняпроўскага краю на тэму «Аб эфектыўнасці функцыянавання ў рэгіёнах вобласці адзіных дыспетчарскіх службаў у сферы жыллёва-камунальнай гаспадаркі з кароткім нумарам 115».
У названы дзень грамадзяне з 9.30 да 13.00 па тэлефонах у Магілёве (80222) 31-10-58 і (80222) 31-05-99 могуць паведаміць інфармацыю аб неналежнай працы адзіных дыспетчарскіх службаў з кароткім нумарам 115, нясвоечасовым выкананні заявак грамадзян па пытаннях якасці прадастаўлення жыллёва-камунальных паслуг.
Пры выкарыстанні матэрыялаў актыўная гіперспасылка на mogilev-region.gov.by абавязковая
21.07.2025 - 17:46
Прамая лінія па пытаннях парадку вызначэння заробку пры вылічэнні пенсіі пройдзе 28 ліпеня
21.07.2025 - 17:08
Прамыя тэлефонныя лініі пройдуць 26 ліпеня ў Магілёўскай вобласці
21.07.2025 - 11:33
Вальшчыкі з лясгасаў Брэсцкай вобласці дапамагаюць ліквідаваць наступствы ўрагану ў Магілёве
21.07.2025 - 10:36