У мэтах аналізу якасці прадастаўлення жыллёва-камунальных паслуг, эфектыўнасці функцыянавання ў рэгіёнах сістэмы адзіных дыспетчарскіх службаў, у тым ліку паўнавартаснай камунікатыўнай сістэмы зваротнай сувязі з насельніцтвам, паўнаты і своечасовасці выканання заявак грамадзян у Камітэце дзяржкантролю Магілёўскай вобласці 24 мая будзе праводзіцца тэматычная «гарачая тэлефонная лінія» з насельніцтвам Прыдняпроўскага краю на тэму «Аб эфектыўнасці функцыянавання ў рэгіёнах вобласці адзіных дыспетчарскіх службаў у сферы жыллёва-камунальнай гаспадаркі з кароткім нумарам 115».
У названы дзень грамадзяне з 9.30 да 13.00 па тэлефонах у Магілёве (80222) 31-10-58 і (80222) 31-05-99 могуць паведаміць інфармацыю аб неналежнай працы адзіных дыспетчарскіх службаў з кароткім нумарам 115, нясвоечасовым выкананні заявак грамадзян па пытаннях якасці прадастаўлення жыллёва-камунальных паслуг.
Пры выкарыстанні матэрыялаў актыўная гіперспасылка на mogilev-region.gov.by абавязковая
23.04.2025 - 14:55
Беларускім пенсіянерам з 1 мая прадаставяць скідку 50 працэнтаў на праезд у паяздах эканамкласа
23.04.2025 - 13:01
23.04.2025 - 12:49
Ад футбольных палёў да воркаўт-зон: якія новыя пляцоўкі з'явяцца ў Магілёве (відэа)