RU BY EN 中文
Twitter Instagram

На «гарачую лінію» Магілёўскага аблвыканкама па пытанні якасці аказання паслуг сувязі паступіла 19 зваротаў

Магілёўскі аблвыканкам 20 сакавіка праводзіў «гарачую лінію» па вывучэнні меркавання насельніцтва задаволенасцю якасцю аказання паслуг сувязі: працай арганізацый, якія аказваюць паштовыя паслугі, якія прадстаўляюць доступ да сеткі Інтэрнэт і іншыя, звязаныя з глабальнай сеткай паслугі. Жыхары Прыдняпроўскага краю маглі паведаміць пра факты няякаснага іх ажыццяўлення, а таксама выказаць прапановы па ўдасканаленні працы ў названых сферах.

Як паведамілі ва ўпраўленні па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб Магілёўскага аблвыканкама, падчас «гарачай лініі» паступіла 19 зваротаў з Глускага, Горацкага, Дрыбінскага, Краснапольскага, Кіраўскага, Крычаўскага, Касцюковіцкага, Круглянскага, Магілёўскага, Мсціслаўскага, Асіповіцкага, Чавускага, Шклоўскага, раёнаў і горада Магілёва. З іх 11 – па пытаннях работы паштовай сувязі, 8 – па тэмах, звязаных з сеткай Інтэрнэт і тэлефанізацыяй.

Так, заяўнікі прасілі аказаць садзейнічанне ў падключэнні да сеткі Інтэрнэт в. Даўгавічы Мсціслаўскага раёна, в. Рафалін Асіповіцкага раёна, в. Капані Чавускага раёна, прапаноўвалі выпусціць новыя актуальныя тэлефонныя даведнікі арганізацый, выказвалі незадаволенасць якасцю сувязі пасля замены тэлефоннага нумара, прапаноўвалі ў квітанцыі, якая выстаўляецца РУПЭ «Белтэлекам» за паслугі сувязі, рабіць расшыфроўку з указаннем асобных пазіцый па паслугах.

Насельніцтва звяртала ўвагу на нездавальняльнае абслугоўванне перасоўным паштовым аддзяленнем сувязі в. Хвойніца Кіраўскага раёна. Жыхары в. Ліпаўка Касцюковіцкага раёна, пас. Міхееўка Дрыбінскага раёна, Глуска, Горак, Магілёва (аддзяленне сувязі №2) паказалі на нездавальняльную арганізацыю працы паштовых аддзяленняў наконт часу выдачы пасылак, несвоечасовай дастаўкі пошты, няўважлівае стаўленне работнікаў да наведвальнікаў, адсутнасць магчымасці аплаціць камунальныя і іншыя плацяжы праз перабоі сувязі і інш.

Жыхары в. Ляўковічы Кіраўскага раёна пры звароце на «гарачую лінію» выказалі нязгоду з прынятым рашэннем па закрыцці аддзялення паштовай сувязі ў дадзеным населеным пункце. Жыхар вёскі Вялікае Уланава Шклоўскага раёна паведаміў, што аддзяленне сувязі ў пазначаным населеным пункце ажыццяўляе працу толькі адзін раз у тыдзень па серадах з 9.00 да 14.00. Аднак у гэты дзень у 11.00 аддзяленне было закрытае, і якой-небудзь інфармацыі аб прычынах яго закрыцця не мелася.

Асобныя рэспандэнты паказалі, што лісты, накіраваныя ў Расійскую Федэрацыю, не прыходзяць адрасатам на працягу доўгага часу, у сувязі з чым была ўнесена прапанова аб удасканаленні гэтай работы.

Разам з тым жыхары аг. Рэчкі Магілёўскага раёна, звярнуўшыся на «гарачую лінію», выказалі падзяку на адрас работнікаў паштовага аддзялення «Рэчкі».

Названыя звароты сфарміраваны ў асобныя пералікі і па даручэнні кіраўніцтва аблвыканкама накіраваны на разгляд па кампетэнцыі. З вынікамі іх разгляду можна будзе азнаёміцца на афіцыйным сайце Магілёўскага аблвыканкама ў рубрыцы «Вывучаем меркаванне насельніцтва» або ў газетах рэгіёна.

Работа па вывучэнні меркавання насельніцтва аб якасці паслуг у розных сферах будзе працягнута аблвыканкамам.

 

 

Пры выкарыстанні матэрыялаў актыўная гіперспасылка на mogilev-region.gov.by абавязковая